RENGINIAI

Pirm A T K P Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

sakiu savivaldybe


SADM baneriai 300


spis logo


laumzirgis


laumzirgis

Dienos socialinės globos (Integralios pagalbos) paslaugų gavėjų apklausos rezultatai

                      2023 m. buvo atlikta dienos socialinės globos (Integralios pagalbos) paslaugų gavėjų kokybinė apklausa. Tikslas - ištirti paslaugų gavėjų ar jų šeimos narių nuomonę apie teikiamų socialinių paslaugų kokybę, išsiaiškinti svarbiausius aspektus, kuriuos reikia tobulinti, siekiant efektyviau teikti minėtas paslaugas. Apklausa skirta dienos socialinės globos paslaugų gavėjams, kurie paslaugas gauna ne mažiau kaip du metus, yra motyvuoti spręsti savo problemas. Asmenims pateiktas struktūruotas aštuonių klausimų klausimynas. Apklausa vykdoma anonimiškai.

                      Socialinės paslaugos yra teikiamos asmenims ar šeimoms, kuriems nepakanka gebėjimų savarankiškai rūpintis asmeniniu arba šeimos gyvenimu ir dalyvauti visuomenės gyvenime, todėl labai svarbu atliepti individualius vyresnių žmonių poreikius. Žmogui su sunkia negalia paslaugos teikiamos užtikrinant saugią ir sveiką aplinką, žmogaus orumą atitinkančią pagalbą, suderintą su asmens sveikatos priežiūra ir slauga. Svarbiausia, kad paslauga būtų kuo arčiau žmonių, kuriems pagalba yra labiausiai reikalinga. Visi paslaugų gavėjai teigė, kad pagalbos prireikė kai dėl sveikatos jau negali pasirūpinti savimi, ar šeimos nariai dėl įvairių priežasčių neturi galimybės artimiesiems padėti (gyvena toli, negali pasirūpinti darbo dienomis, valandomis). Jų nuomone, paslaugos per dvejus paskutinius metus nepasikeitė - visi yra patenkinti, tik nerimauja, kai keičiasi darbuotojai, nes paslaugų gavėjai  pripranta prie vieno darbuotojo ir jiems sunku priimti naują. Visi apklaustieji ir jų artimieji yra patenkinti darbuotojais - visų sąžiningumu, atsidavimu, švelnumu, visokeriopa pagalba. Pradėjus gauti socialines paslaugas, visų gyvenimo kokybė pasikeitė ženkliai. Vienišiems asmenims labai svarbu higiena, šiltas maistas, pokalbiai, tvarkymasis buityje. Labai svarbu yra pagalba judant, ypač grįžus iš ligoninės ar slaugos ir palaikomojo gydymo skyriaus, kai centro paslaugų gavėjas būna nusilpęs, darbuotojos pastangomis jis vėl ima judėti savo aplinkoje. Visi paslaugų gavėjai ir jų artimieji pasitiki  centro darbuotojais, džiaugiasi jų atliktais darbais, ypatingai priežiūra, suteikta reikalinga informacija, bendravimu su artimaisiais. Apklausti asmenys džiaugiasi, kad visuomet randa atsakymus į rūpimus klausimus paskambinus centro administracijai, reikalui esant, palydėjimu į gydymo įstaigą, pagalba pasirūpinant kuru, kompensacine technika. Viena iš apklaustų paslaugų gavėjų buvo labai patenkinta bendravimu, pasak jos, man jūsų darbuotoja kaip psichologė, kuriai galiu viską pasipasakoti. Į klausimą - kaip būtų galima organizuoti dienos socialinės globos paslaugas, kad rezultatai būtų dar geresni, vienas atsakė, jog norėtų, kad paslaugų gavėjų priežiūrai būtų skirta daugiau valandų ir masažų. Taip pat pageidautų paslaugų savaitgaliais, nes artimiesiems nėra galimybės pasirūpinti ir paslaugas perka privačiai. Šiai dienai, pagal esamą pareigybių skaičių, dienos socialinės globos (Integralios pagalbos) paslaugos teikiamos iki 6 val./dieną, penkias dienas per savaitę.

 Visi paslaugų gavėjai žino savo teises, jomis naudojasi, jei reikia patarimo, kreipiasi į centro administraciją arba į aptarnaujantį personalą - slaugytoją, masažuotoją, individualios priežiūros darbuotoją, slaugytojo padėjėją.

                      Apibendrinus apklausos duomenis, galima daryti išvadą, kad dienos socialinės globos ir slaugos paslaugas teikiantys darbuotojai paskirtą darbą atlieka gerai, pagalba paslaugų gavėjams yra reikalinga, informacija apie paslaugas yra prieinama ir suteikiama, pradėjus teikti paslaugas, visų gyvenimo kokybė pagerėjo, pasikeitė savarankiškumas. Labai svarbus aspektas, kad apklausti asmenys pasitiki darbuotojais, juos vertina, laukia ateinant, kiekvienas atliktas darbas prisideda prie gyvenimo kokybės gerinimo, yra užtikrinamos paslaugų gavėjų teisės, nusiskundimų nėra. Šio tyrimo metu, buvo pareikštas vieno asmens pageidavimas, kad norėtų priežiūrai daugiau valandų ir masažo paslaugų.   

Parengė dienos socialinės globos skyriaus vyriausioji socialinė darbuotoja Renata Rumšienė

logo__300x57.png

 

V. Kudirkos g. 64A, Šakiai

tel. (8 345) 52 294, el.p. sakiu.spcentras@gmail.com

Registracijos adr.: Bažnyčios g. 7, Paluobių k., LT-71246 Šakių r.
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 300665444

DARBO LAIKAS

Pirmadienis 8:00 - 17:00 val.
Antradienis 8:00 - 17:00 val.
Trečiadienis 8:00 - 17:00 val.
Ketvirtadienis 8:00 - 17:00 val.
Penktadienis 8:00 - 15:45 val.

Pietų pertrauka 12:00 - 12:45 val.

© Copyright 2024

Sprendimas: LANMETA

Search