RENGINIAI

Pirm A T K P Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28

sakiu savivaldybe


SADM baneriai 300


spis logo


laumzirgis


laumzirgis

1. Kur rasti Šakių socialinių paslaugų centrą?

Šakių socialinių paslaugų centras nuo 2022 m. gruodžio 19 d. persikelė adresu:

V.Kudirkos g. 64, Šakiai.

Tel. 8 345 52294, mob. 8 657 87503,

el. p.  Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį..

Šakių socialinių paslaugų centro darbuotojai gruodžio 6 - 7 dienomis dalyvavo mokymuose, kuriuos vedė Laura Stumbraitytė, VŠĮ Juoda avis.

Patyriminio mokymo metu darbuotojai  ugdė savo reflektavimo ir savianalizės įgūdžius, lavino emocinio intelekto kompetencijas: savęs suvokimą, savęs valdymą, socialinį sąmoningumą bei santykių valdymą. Analizavo profesinės veiklos principus, ugdė gebėjimą atpažinti bei valdyti asmenines reakcijas į iškylančias stresines situacijas darbe. Kiekvienas turėjo galimybę atpažinti asmeninę motyvaciją keliančius veiksnius ir stiprino socialinę atsakomybę už atliekamos profesinės veiklos kokybę.

IMG feb241a9b097c2f5da12394c9a2d0d57 V

 

 

IMG 07086617895211d752f248c7c0d005b3 V

IMG b356eb0f98571df2397d715e8db4587e V

IMG 7fc3e9aa17461b9d53bf9afc02f7e85d V

IMG 20221207 102556

Pagalba į namus skyrius

Šiais metais, kaip ir kasmet, buvo atlikta pagalbos į namus paslaugų gavėjų anketinė apklausa. Joje dalyvavo 91 asmuo. Teikiant pagalbos į namus paslaugas nuolat siekiama tikslo - užtikrinti kokybišką socialinių paslaugų, padedančių asmeniui (šeimai) tvarkytis buityje, rūpintis asmeniniu gyvenimu ir dalyvauti visuomenės gyvenime, teikimą. Anketos klausimai ir buvo skirti tam, kad išsiaiškinti kokiu būdu asmenis pasiekia informacija apie pagalbos į namus paslaugas, ar asmenys pasitiki paslaugas teikiančiu darbuotoju, koks yra jų tarpusavio santykis, ar paslaugos teikiamos kokybiškai, ar atitinka asmenų lūkesčius, pagerina jų gyvenimo kokybę, padeda sėkmingai spręsti problemas, tvarkytis buityje bei jaustis saugiu, dalyvaujant visuomeniniame gyvenime.

            Apibendrinus anketinės apklausos duomenis išsiaiškinta, kad apie pagalbos į namus paslaugas net 43 asmenys sužinojo iš seniūnijų socialinio darbo organizatorių. Vadinasi, bendradarbiavimas su rajono seniūnijų socialinio darbo organizatorėmis yra kokybiškas ir leidžia pakankamai plačiai skleisti informaciją apie šią paslaugą, kad ja turėtų galimybę pasinaudoti visi, kuriems ji reikalinga. Anketinė apklausa leido patvirtinti, kad daugumos paslaugų gavėjų lūkesčiai, pradėjus gauti pagalbos į namus paslaugas, pasiteisino, gaunant paslaugas įvyko teigiami gyvenimo kokybės pokyčiai. Net 90 paslaugų gavėjų yra patenkinti teikiamomis pagalbos į namus paslaugomis, o tai leidžia daryti išvadą, kad paslaugos yra teikiamos kokybiškai ir kryptingai. Net 89 asmenys iš 91 teigia, kad visiškai pasitiki darbuotoju, 82 atsakė, kad į jų pastabas ir pageidavimus visada yra reaguojama. 78 asmenys teigia, kad visada yra nedelsiant sprendžiamos jų problemos.   Net 55 apklaustieji mini, kad iškilus neaiškumams visada kreipiasi į administraciją, o tai reiškia, kad jie yra aktyvūs, siekdami kokybiško paslaugų teikimo. 75 asmenys žino ir turi atsakingo darbuotojo kontaktus, 16 - kontaktų nežino, bet dažnas paminėjo, kad to neprireikia, nes pavyksta išsiaiškinti su paslaugas tiesiogiai teikiančiu darbuotoju arba paslaugos visiškai atitinka jų lūkesčius.

            Įvertinus apklausos rezultatus galima teigti, kad paslaugų teikimo procese darbuotojai bendrauja vadovaujantis etikos ir žmogaus teisių principais, atsižvelgia į paslaugų gavėjų pateikiamus pasiūlymus bei pageidavimus, siekia kokybės atliekant savo darbą, atsiradus neaiškumams arba klausimams, pasikeitus paslaugų teikimo tvarkai, darbuotojai perduoda tikslią ir teisingą informaciją, todėl paslaugų gavėjai paslaugų teikimu yra patenkinti. Taigi apibendrinus anketinės apklausos duomenis galima daryti išvadą, kad pagalbos į namus paslaugų pagrindinio tikslo praeitais metais buvo siekiama tinkamai ir paslaugų teikimo procesas buvo sėkmingas.

                                        

                                                                       Parengė vyr.socialinė darbuotoja Gintarė Mikelaitienė

 

DIENOS SOCIALINĖS GLOBOS IR SLAUGOS

SKYRIUS

 

                                    Visiems senyvo amžiaus žmonėms, kaip ir likusiems visuomenės nariams, turi būti užtikrinta teisė į pilnavertį gyvenimą, sveikatos priežiūros paslaugas. Ypatingas dėmesys turi būti skiriamas paslaugų kokybės vertinimui, kad teikiamos paslaugos būtų orientuotos ne į kiekybę, o į kokybę. Savivaldybės yra atsakingos už paslaugų teikimą, o mūsų centras – už jų kokybę, todėl bandoma teikti efektyvias socialines paslaugas, taip tenkinant visų paslaugų gavėjų interesus. Senstant visuomenei, socialinių paslaugų poreikis su kiekvienais metais vis auga, todėl būtina užtikrinti paslaugų prieinamumą ir kokybę, kad ir kur žmogus gyventų, kad ir kokios būtų jo pajamos.

                                    Šių metų lapkričio mėnesį buvo atlikta anketinė apklausa žmonių, gyvenančių Šakių rajone ir gaunančių dienos socialinės globos paslaugas, kurias teikia Šakių socialinių paslaugų centras. Apklausoje dalyvavo 30 klientų. Į anketos klausimus atsakė paslaugų gavėjai ir jų artimieji.  Didesnė klientų dalis gyvena vieni ir jiems reikalinga kito asmens priežiūra. Apie dienos socialinės globos ir slaugos paslaugas  didesnė dalis žmonių sužinojo iš seniūnijos darbuotojų. Apie teikiamas techninės pagalbos priemonių paslaugas žinojo 27 paslaugų gavėjai.  Apie transporto pavėžėjimo paslaugą nieko nėra girdėję tik 2 asmenys, vienas pageidavo, kad būtų galima vežti gulintį žmogų. Maitinimo organizavimą (maisto produktų nupirkimą, maisto paruošimą) gerai įvertino beveik visi paslaugų gavėjai, kai kuriems maistą nuperka artimieji. Asmeninės higienos paslaugomis yra patenkinti visi. Septyniems asmenims nereikalingos (neaktualios) laisvalaikio užimtumo, užrašymo pas įvairius specialistus paslaugos, 23 klientai naudojasi tokia galimybe. Kad lanksčiai yra reaguojama į pageidavimus, pastabas atsakė 26 paslaugų gavėjai.  Įvardijo kaip artimus santykius su darbuotojais 28 paslaugų gavėjai, dviejų - santykiai nepastovūs. Į klausimą apie socialinių paslaugų gerinimą, pastabas, pasiūlymus, 21 paslaugų gavėjas atsakė, kad džiaugiasi teikiamomis paslaugomis, 4 – neturintys nuomonės, 5 – norėtų gauti daugiau valandų.

Susisteminus visus atsakymus, galima daryti išvadą, kad dienos socialinės globos ir slaugos paslaugas teikiantys darbuotojai paskirtą darbą atlieka gerai, pagalba namuose paslaugų gavėjams yra reikalinga, informacija apie  paslaugas yra prieinama ir suteikiama, apie technines pagalbos priemones klientai žino ir naudojasi jomis, santykiai su visais darbuotojais yra geri, klientai džiaugiasi teikiamomis paslaugomis, nusiskundimų nėra. Šakių socialinių paslaugų centro teikiamos dienos socialinės globos paslaugos atitinka paslaugų gavėjų ir jų artimųjų poreikius.

                                           

                    Parengė vyr.socialinė darbuotoja Renata Rumšienė

 

Sparčiais žingsniais keliaujančios paskutinės rudens dienos netrukus mus atves į Adventą, kuris dažnai mums asocijuojasi su laukimu, susikaupimu, advento vainiko žvakių liepsnelėmis ir jaukia šiluma namuose.

Bendra veikla visus suvienija, taip kuriamas ir stiprinamas tarpusavio ryšys, o šeimose jis ypač -svarbus. Todėl 2022 m. lapkričio 24 d. Griškabūdyje atvejo vadybininkė Simona Stankevičienė šeimas kvietė pabūti kartu, bendraujant ir leidžiant kūrybiškai laiką, sukurti advento vainiką, kurį parsinešus į namus kiekviena šeima prisimintų ne tik tos dienos gražiausias akimirkas, bet ir kasdien jas kurtų laukdami kalėdinio stebuklo.

Po edukacijos atvejo vadybininkė pakvietė šiltam arbatos puodeliui bei aptariant kūrybinį procesą ir artėjantį Kalėdų laikotarpį.

316105617 735130391506194 7146765934495729861 n

 316156206 1507777929721867 8135738972610513322 n

Teikiant dienos socialinės globos paslaugas, siekiama sudaryti sąlygas kuo ilgiau asmeniui visavertiškai gyventi savo namuose ir gauti reikalingas socialinės globos ir slaugos paslaugas, stiprinti jo gebėjimus ir savarankiškumą, palaikyti  ryšius su šeima, bendruomene, padėti įveikti negalią, ligą, socialinę atskirtį. Dienos socialinė globa asmens namuose teikiama komandos principu, siekiant išsiaiškinti asmens socialinės globos ir slaugos paslaugų poreikį, organizuoti ir teikti šias paslaugas. Paslaugas teikia kvalifikuoti ir profesionalūs darbuotojai: slaugytojas, masažistas, socialinis darbuotojas, individualios priežiūros darbuotojai ir slaugytojo padėjėjai. Turime galimybę žmonėms, kuriems teikiama dienos socialinė globa, pasiūlyti įvairią  medicininę įrangą: čiužinius pragulų profilaktikai, perkėlimo vartymo paklodę, plaukų plovimo sistemą, perkėlimo diržus, naktipuodžio kėdutes. Šios priemonės padeda darbuotojams kokybiškiau ir efektyviau teikti paslaugas neįgaliesiems ir senyvo amžiaus asmenims, taip pat palengvina ir pačių žmonių gyvenimą.

Pasak žmonių, dienos socialinės globos paslaugos yra labai reikalingos. Jie nori, kad artimieji galėtų oriai gyventi savo namuose, tačiau vieniems prižiūrėti ligonį yra be galo sunku. Slauga išvargina ir fiziškai, ir emociškai, reikalauja didelės kantrybės ir sveikatos. Artimųjų teigimu, dienos socialinės globos paslaugos yra naudingos ir materialine prasme, kas dabar yra labai aktualu. Žmogui paslaugos yra teikiamos 4,5 val. per dieną ir vieną kartą per savaitę atvyksta medicinos darbuotojai – slaugytojas ir masažistas. Vieno žmogaus nerasi, kad slaugytų žmogų už tokią sumą, už kurią dirba visa komanda ir mūsų paslaugų spektras yra labai platus.

Dėl dienos socialinės globos paslaugų asmuo (vienas iš suaugusių šeimos narių) ar jo globėjas (rūpintojas) turi kreiptis į gyvenamosios vietos seniūniją, užpildyti prašymo - paraiškos socialinėms paslaugoms gauti formą. Veikdami asmens (šeimos) ar visuomenės socialinio saugumo interesais, prašymą dėl dienos socialinės globos skyrimo asmeniui (šeimai) gali pateikti bendruomenės nariai ar kiti suinteresuoti asmenys, nurodę priežastį, dėl kurios asmuo (vienas iš suaugusių šeimos narių) ar jo globėjas (rūpintojas) negali to padaryti pats.

Gaudami kvalifikuotas dienos socialinės globos paslaugas, asmenys gali gyventi savo namuose, neprarasdami ryšio su artima aplinka ir išvengti  ilgalaikės institucinės socialinės globos ir slaugos.

Daugiau informacijos apie dienos socialinės globos paslaugas galima kreiptis į Šakių socialinių paslaugų centro vyr. socialinę darbuotoją,  tel. +37065593978

 

 

Pagal statistiką Lietuvoje skursta kas penktas gyventojas. Sudėtingi laikai išbando mūsų visų drąsą, žmogiškumą ir užuojautą. Maisto dovana yra kaip niekad svarbi tūkstančiams žmonių ir visi kartu galime parodyti, kad į skurdo spąstus patekusieji nėra vieni.
Penktadienį ir šeštadienį Šakių socialinių paslaugų centro darbuotojos savanoriavo ,,Maxima‘‘ parduotuvėje, esančioje Šaulių g. 11, Šakiuose. Akcijos metu buvo surinkta 583 vienetai įvairių maisto produktų. Jie bus išdalinti žmonėms, kuriems jų labiausiai reikia. Prašėme paaukoti ilgo galiojimo produktų: ryžių, makaronų, miltų, aliejaus ir t.t. Buvo galima aukoti 3 eurus ,,Maisto bankui’’, nuskenuojant akcijos skrajutę. Maisto produktai padės išgyventi mūsų rajono mažas pajamas gaunančioms šeimoms, darbo netekusiems ar pagyvenusiems žmonėms.
Dosnumas, parodytas akcijos metu, rodo, jog žmonių gerumas yra beribis, aplinkiniai nėra abejingi svetimo vargui. Norime padėkoti kiekvienam aukotojui, kuris suprasdamas, jog turi galimybę padėti, nenusisuko ir prisidėjo prie kilnaus tikslo. 
AČIŪ!
309538341 488247206682541 1594500783862437565 n
logo__300x57.png

 

V. Kudirkos g. 64A, Šakiai

tel. (8 345) 52 294, el.p. sakiu.spcentras@gmail.com

Registracijos adr.: Bažnyčios g. 7, Paluobių k., LT-71246 Šakių r.
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 300665444

DARBO LAIKAS

Pirmadienis 8:00 - 17:00 val.
Antradienis 8:00 - 17:00 val.
Trečiadienis 8:00 - 17:00 val.
Ketvirtadienis 8:00 - 17:00 val.
Penktadienis 8:00 - 15:45 val.

Pietų pertrauka 12:00 - 12:45 val.

© Copyright 2024

Sprendimas: LANMETA

Search