RENGINIAI

Pirm A T K P Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

sakiu savivaldybe


SADM baneriai 300


spis logo


laumzirgis


laumzirgis

Gruodžio 16 d. popietę Šakių socialinių paslaugų centro kolektyvą užliejo Kalėdinė dvasia. Centrui šie metai ypatingi tuo, kad jis  gyvuoja jau 15 gražių ir sėkmingų metų.

Šia gražia proga muzikinį sveikinimą dovanojo Šakių rajono meno mokyklos mokytojai ir mokiniai. Gerb. meras Edgaras Pilypaitis įteikė darbuotojams padėkas, kurie sėkmingai dirba įstaigoje jau 15 metų.  Gražius sveikinimus ir linkėjimus dovanojo mero pavaduotojas Darius Jakavičius, socialinės paramos skyriaus vedėja Daiva Pilypaitytė ir  VTAT Marijampolės skyriaus patarėja Indrė Jurjonienė.

Centro direktorė Vilma Bielskienė įteikė raštiškas padėkas darbuotojams, kurie šiais metais ypatingai stengėsi, rodė iniciatyvą, nepasidavė įtampai, skriejančiam laikui, išlaikė motyvaciją darbui ir su nuotaika užbaigė metus. Taip pat buvo pagerbti Centro darbuotojai ir įteiktos dovanėlės, tiems kurie šiais metais minėjo gražius savo jubiliejinius metus.

Dar vienas nuostabus, unikalus sveikinimas netikėtai pasiekė Centro kolektyvą  iš ilgametės klientės Genovaitės Alinskienės, kuri sveikino 15 metų proga, padėkojo direktorei už suburtą darbštų ir atsakingą kolektyvą, pasveikino ją lankančias individualios priežiūros darbuotojas J. Giniūnienę, B. Bartininkaitę, B. Kunigėlienę, masažuotoją L. Visockienę ir linkėjo sveikatos, kantrybės ir gražių švenčių ir laimingų Naujųjų Metų.

Dėkojame visam kolektyvui už nepakartojamą laiką kartu ir linkime kantrybės prasmingame darbe, gražių artėjančių švenčių ir darbingų bei sėkmingų Naujųjų Metų.

Kiekvienais metais kalėdinės eglutės puošimas padovanoja visą puokštę puikių emocijų. Visus metus tamsiausiame spintos kampe gulėję žaisliukai sušvinta pačiomis gražiausiomis spalvomis ir sukuria nepakartojamą šventinę  nuotaiką. Tiesa, kabindami žaisliuką ant žaliaskarės šakos, retai susimąstome iš kur ši graži tradicija atkeliavo.  Vieniems kalėdinis laikotarpis –skubėjimo, dovanų planavimo ir pirkimo laikotarpis, kitiems- ramybės ir šeimos laikas, kai norisi visą dėmesį skirti namams, juose kurti ypatingą jaukumą. Kalėdų laukime ir šventėje daug paslapties ir grožio, dovanų, džiaugsmo, dėmesio vienas kitam. Šakių socialinių paslaugų centro atvejo vadybininkė Raminta Orintienė 2022 m. gruodžio 2 d.  kvietė įsitraukti kolegas į bendrą veiklą dalyvaujant jos organizuotame renginyje „Kalėdinio žaisliuko gamyba“. Ramintos dėka darbuotojų rankose gimė vienas už kitą gražesni meno dirbiniai. Pagamintais Šakių socialinių paslaugų centro kolektyvo rankų darbo kalėdiniais žaisliukais darbuotojai pasipuošė įstaigos žaliaskarę.

1. Kur rasti Šakių socialinių paslaugų centrą?

Šakių socialinių paslaugų centras nuo 2022 m. gruodžio 19 d. persikelė adresu:

V.Kudirkos g. 64, Šakiai.

Tel. 8 345 52294, mob. 8 657 87503,

el. p.  Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį..

Šakių socialinių paslaugų centro darbuotojai gruodžio 6 - 7 dienomis dalyvavo mokymuose, kuriuos vedė Laura Stumbraitytė, VŠĮ Juoda avis.

Patyriminio mokymo metu darbuotojai  ugdė savo reflektavimo ir savianalizės įgūdžius, lavino emocinio intelekto kompetencijas: savęs suvokimą, savęs valdymą, socialinį sąmoningumą bei santykių valdymą. Analizavo profesinės veiklos principus, ugdė gebėjimą atpažinti bei valdyti asmenines reakcijas į iškylančias stresines situacijas darbe. Kiekvienas turėjo galimybę atpažinti asmeninę motyvaciją keliančius veiksnius ir stiprino socialinę atsakomybę už atliekamos profesinės veiklos kokybę.

IMG feb241a9b097c2f5da12394c9a2d0d57 V

 

 

IMG 07086617895211d752f248c7c0d005b3 V

IMG b356eb0f98571df2397d715e8db4587e V

IMG 7fc3e9aa17461b9d53bf9afc02f7e85d V

IMG 20221207 102556

Pagalba į namus skyrius

Šiais metais, kaip ir kasmet, buvo atlikta pagalbos į namus paslaugų gavėjų anketinė apklausa. Joje dalyvavo 91 asmuo. Teikiant pagalbos į namus paslaugas nuolat siekiama tikslo - užtikrinti kokybišką socialinių paslaugų, padedančių asmeniui (šeimai) tvarkytis buityje, rūpintis asmeniniu gyvenimu ir dalyvauti visuomenės gyvenime, teikimą. Anketos klausimai ir buvo skirti tam, kad išsiaiškinti kokiu būdu asmenis pasiekia informacija apie pagalbos į namus paslaugas, ar asmenys pasitiki paslaugas teikiančiu darbuotoju, koks yra jų tarpusavio santykis, ar paslaugos teikiamos kokybiškai, ar atitinka asmenų lūkesčius, pagerina jų gyvenimo kokybę, padeda sėkmingai spręsti problemas, tvarkytis buityje bei jaustis saugiu, dalyvaujant visuomeniniame gyvenime.

            Apibendrinus anketinės apklausos duomenis išsiaiškinta, kad apie pagalbos į namus paslaugas net 43 asmenys sužinojo iš seniūnijų socialinio darbo organizatorių. Vadinasi, bendradarbiavimas su rajono seniūnijų socialinio darbo organizatorėmis yra kokybiškas ir leidžia pakankamai plačiai skleisti informaciją apie šią paslaugą, kad ja turėtų galimybę pasinaudoti visi, kuriems ji reikalinga. Anketinė apklausa leido patvirtinti, kad daugumos paslaugų gavėjų lūkesčiai, pradėjus gauti pagalbos į namus paslaugas, pasiteisino, gaunant paslaugas įvyko teigiami gyvenimo kokybės pokyčiai. Net 90 paslaugų gavėjų yra patenkinti teikiamomis pagalbos į namus paslaugomis, o tai leidžia daryti išvadą, kad paslaugos yra teikiamos kokybiškai ir kryptingai. Net 89 asmenys iš 91 teigia, kad visiškai pasitiki darbuotoju, 82 atsakė, kad į jų pastabas ir pageidavimus visada yra reaguojama. 78 asmenys teigia, kad visada yra nedelsiant sprendžiamos jų problemos.   Net 55 apklaustieji mini, kad iškilus neaiškumams visada kreipiasi į administraciją, o tai reiškia, kad jie yra aktyvūs, siekdami kokybiško paslaugų teikimo. 75 asmenys žino ir turi atsakingo darbuotojo kontaktus, 16 - kontaktų nežino, bet dažnas paminėjo, kad to neprireikia, nes pavyksta išsiaiškinti su paslaugas tiesiogiai teikiančiu darbuotoju arba paslaugos visiškai atitinka jų lūkesčius.

            Įvertinus apklausos rezultatus galima teigti, kad paslaugų teikimo procese darbuotojai bendrauja vadovaujantis etikos ir žmogaus teisių principais, atsižvelgia į paslaugų gavėjų pateikiamus pasiūlymus bei pageidavimus, siekia kokybės atliekant savo darbą, atsiradus neaiškumams arba klausimams, pasikeitus paslaugų teikimo tvarkai, darbuotojai perduoda tikslią ir teisingą informaciją, todėl paslaugų gavėjai paslaugų teikimu yra patenkinti. Taigi apibendrinus anketinės apklausos duomenis galima daryti išvadą, kad pagalbos į namus paslaugų pagrindinio tikslo praeitais metais buvo siekiama tinkamai ir paslaugų teikimo procesas buvo sėkmingas.

                                        

                                                                       Parengė vyr.socialinė darbuotoja Gintarė Mikelaitienė

 

DIENOS SOCIALINĖS GLOBOS IR SLAUGOS

SKYRIUS

 

                                    Visiems senyvo amžiaus žmonėms, kaip ir likusiems visuomenės nariams, turi būti užtikrinta teisė į pilnavertį gyvenimą, sveikatos priežiūros paslaugas. Ypatingas dėmesys turi būti skiriamas paslaugų kokybės vertinimui, kad teikiamos paslaugos būtų orientuotos ne į kiekybę, o į kokybę. Savivaldybės yra atsakingos už paslaugų teikimą, o mūsų centras – už jų kokybę, todėl bandoma teikti efektyvias socialines paslaugas, taip tenkinant visų paslaugų gavėjų interesus. Senstant visuomenei, socialinių paslaugų poreikis su kiekvienais metais vis auga, todėl būtina užtikrinti paslaugų prieinamumą ir kokybę, kad ir kur žmogus gyventų, kad ir kokios būtų jo pajamos.

                                    Šių metų lapkričio mėnesį buvo atlikta anketinė apklausa žmonių, gyvenančių Šakių rajone ir gaunančių dienos socialinės globos paslaugas, kurias teikia Šakių socialinių paslaugų centras. Apklausoje dalyvavo 30 klientų. Į anketos klausimus atsakė paslaugų gavėjai ir jų artimieji.  Didesnė klientų dalis gyvena vieni ir jiems reikalinga kito asmens priežiūra. Apie dienos socialinės globos ir slaugos paslaugas  didesnė dalis žmonių sužinojo iš seniūnijos darbuotojų. Apie teikiamas techninės pagalbos priemonių paslaugas žinojo 27 paslaugų gavėjai.  Apie transporto pavėžėjimo paslaugą nieko nėra girdėję tik 2 asmenys, vienas pageidavo, kad būtų galima vežti gulintį žmogų. Maitinimo organizavimą (maisto produktų nupirkimą, maisto paruošimą) gerai įvertino beveik visi paslaugų gavėjai, kai kuriems maistą nuperka artimieji. Asmeninės higienos paslaugomis yra patenkinti visi. Septyniems asmenims nereikalingos (neaktualios) laisvalaikio užimtumo, užrašymo pas įvairius specialistus paslaugos, 23 klientai naudojasi tokia galimybe. Kad lanksčiai yra reaguojama į pageidavimus, pastabas atsakė 26 paslaugų gavėjai.  Įvardijo kaip artimus santykius su darbuotojais 28 paslaugų gavėjai, dviejų - santykiai nepastovūs. Į klausimą apie socialinių paslaugų gerinimą, pastabas, pasiūlymus, 21 paslaugų gavėjas atsakė, kad džiaugiasi teikiamomis paslaugomis, 4 – neturintys nuomonės, 5 – norėtų gauti daugiau valandų.

Susisteminus visus atsakymus, galima daryti išvadą, kad dienos socialinės globos ir slaugos paslaugas teikiantys darbuotojai paskirtą darbą atlieka gerai, pagalba namuose paslaugų gavėjams yra reikalinga, informacija apie  paslaugas yra prieinama ir suteikiama, apie technines pagalbos priemones klientai žino ir naudojasi jomis, santykiai su visais darbuotojais yra geri, klientai džiaugiasi teikiamomis paslaugomis, nusiskundimų nėra. Šakių socialinių paslaugų centro teikiamos dienos socialinės globos paslaugos atitinka paslaugų gavėjų ir jų artimųjų poreikius.

                                           

                    Parengė vyr.socialinė darbuotoja Renata Rumšienė

 

Sparčiais žingsniais keliaujančios paskutinės rudens dienos netrukus mus atves į Adventą, kuris dažnai mums asocijuojasi su laukimu, susikaupimu, advento vainiko žvakių liepsnelėmis ir jaukia šiluma namuose.

Bendra veikla visus suvienija, taip kuriamas ir stiprinamas tarpusavio ryšys, o šeimose jis ypač -svarbus. Todėl 2022 m. lapkričio 24 d. Griškabūdyje atvejo vadybininkė Simona Stankevičienė šeimas kvietė pabūti kartu, bendraujant ir leidžiant kūrybiškai laiką, sukurti advento vainiką, kurį parsinešus į namus kiekviena šeima prisimintų ne tik tos dienos gražiausias akimirkas, bet ir kasdien jas kurtų laukdami kalėdinio stebuklo.

Po edukacijos atvejo vadybininkė pakvietė šiltam arbatos puodeliui bei aptariant kūrybinį procesą ir artėjantį Kalėdų laikotarpį.

316105617 735130391506194 7146765934495729861 n

 316156206 1507777929721867 8135738972610513322 n

logo__300x57.png

 

V. Kudirkos g. 64A, Šakiai

tel. (8 345) 52 294, el.p. sakiu.spcentras@gmail.com

Registracijos adr.: Bažnyčios g. 7, Paluobių k., LT-71246 Šakių r.
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 300665444

DARBO LAIKAS

Pirmadienis 8:00 - 17:00 val.
Antradienis 8:00 - 17:00 val.
Trečiadienis 8:00 - 17:00 val.
Ketvirtadienis 8:00 - 17:00 val.
Penktadienis 8:00 - 15:45 val.

Pietų pertrauka 12:00 - 12:45 val.

© Copyright 2024

Sprendimas: LANMETA

Search