RENGINIAI

Pirm A T K P Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

sakiu savivaldybe


SADM baneriai 300


spis logo


laumzirgis


laumzirgis

EQUASS Socialinių paslaugų kokybės gerinimas

Untitled 1Šakių socialinių paslaugų centras dalyvauja projekte „Socialinių paslaugų kokybės gerinimas, taikant EQUASS kokybės sistemą“ Nr. 08.4.1.-ESFA-V-421-01-0001.

Projektas finansuojamas iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų.

Projekto tikslas – didinti Lietuvos socialinių paslaugų kokybę, taikant Savanoriškos Europos socialinių paslaugų kokybės sistemos (Voluntary European Quality Framework for Social Services) reikalavimus.

Projekto vykdytojas - Valakupių reabilitacijos centras.

Europos socialinių paslaugų kokybės užtikrinimo sistema (EQUASS) yra sertifikavimo sistema, skirta socialinių paslaugų kokybės užtikrinimui ir kontrolei. Tai galimybė organizacijoms, teikiančioms socialines paslaugas, įsitraukti į išorinį sertifikavimo procesą Europos lygmenyje, kuriuo jie garantuoja paslaugų vartotojams ir suinteresuotiesiems savo paslaugų kokybę. EQUASS Assurance ženklas garantuoja paslaugų teikimo kokybę, patvirtindamas atitiktį 50 kokybės principais pagrįstiems kriterijams. Šie kriterijai apima esminius Kokybės vadybos sistemos elementus, taikomus socialiniame sektoriuje. Pagal EQUASS programas teikiamos visapusiškos paslaugos kokybės gerinimo, skatinimo, pripažinimo ir sertifikavimo srityse, kuriose laikomasi socialinėms paslaugoms Europoje keliamų kokybės reikalavimų.

EQUASS kokybės vertinimo sistema diegiama Šakių socialinių paslaugų centro globos centre.

EQUASS kokybės sistemos diegimo veiklos:

• Įstaigos vadovų mokymai (2 d. trukmės);

• Įstaigos koordinatorių mokymai (3 d. trukmės);

• Įstaigos praktiniai mokymai (patirties mainai su moderatoriumi) (2 kartus po 1 d.);

• Praktiniai teoriniai mokymai įstaigų darbuotojams tokiomis temomis, kaip individualios paslaugos, įgalinimas, partnerystės efektyvumo matavimas ir kt. (2 d. trukmės);

• EQUASS diegimas įstaigoje ir tam skirtos EQUASS konsultantų konsultacijos;

• EQUASS išorės auditas.

Dokumentai parengti dalyvaujant  projekte:

EQUASS Assurance diegimo planas (po audito rekomendacijų)

Organizacijos misija, vizija ir vertybės

Kokybės politikos aprašas

Organizacijos metinis veiklos planas

Paslaugų gavėjų teisių chartija

Paslaugų gavėjų teisių chartijos lankstinukas

Prašymų ir skundų nagrinėjimo tvarkos aprašas

Etikos kodeksas

Etikos ir gerovės užtikrinimo tvarkos aprašas

Darbuotojų saugos ir sveikatos užtikrinimo priemonių tvarkos aprašas

Darbuotojų saugos ir sveikatos užtikrinimo priemonių planas

Fizinio ir psichologinio smurto prieš paslaugų gavėjus bei finansinio piknaudžiavimo jų atžvilgiu prevencijos tvarkos aprašas

Neskelbtinos informacijos konfidencialumo, įrašų tikslumo, paslaugų gavėjų privatumo ir fizinės neliečiamybės užtikrinimo tvarkos aprašas

 Paslaugų gavėjų įtraukimo į paslaugų planavimą, teikimą ir vertinimą politikos ir procedūrų tvarkos aprašas

Paslaugų gavėjų įtraukimo į individualaus pagalbos šeimai plano ir individualaus vaiko poreikių vertinimo proceso tvarkos aprašas

Paslaugų gavėjų įgalinimo koncepcija

Paslaugų gavėjų gyvenimo kokybės koncepcija

Organizacijos verslo ir teikiamų paslaugų rezultatai

Nuolatinio tobulinimosi sistema

Darbuotojų kompetencijų tobulinimo tvarkos aprašas

Rezultatai

Socialinės atsakomybės

 

 

 

logo__300x57.png

Muziejaus g. 2, Girėnų k., Šakių r.
tel. (8 345) 50 349, el.p. sakiu.spcentras@gmail.com
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 300665444

DARBO LAIKAS

Pirmadienis 8:00-17:00 val.
Antradienis 8:00-17:00 val.
Trečiadienis 8:00-17:00 val.
Ketvirtadienis 8:00-17:00 val.
Penktadienis 8:00-15:45 val.

Pietų pertrauka 12:00 - 12:45 val.

© Copyright 2021

Sprendimas: LANMETA

Search